ePASOINFORMACJE

Co to jest analizator połączeń telefonicznych ePaso?

Cena usługi wirtualnego numeru ePaso w Galactica Virgo

Jest to usługa wirtualnej centrali telefonicznej, dzięki której możliwe jest raportowanie ruchu telefonicznego przychodzącego z portali ogłoszeniowych, strony www i nie tylko. Główne funkcje tej usługi to:

  • Raportowanie ilości połączeń telefonicznych z poszczególnych portali ogłoszeniowych i strony www,
  • Przegląd billingów połączeń,
  • Przegląd billingów połączeń nieodebranych, by nie stracić żadnego klienta,
  • Pełna integracja usługi ePaso z Galactica Virgo, dzięki czemu przeglądasz informacje w od razu,
    w swojej bazie,
  • Budowanie historii połączeń z klientem w jego kartotece systemowej,
  • Pełne zarządzanie konfiguracją usługi z poziomu Galactica Virgo,
  • Dostęp do raportów i podsumowań.


Każda reklama, serwis ogłoszeniowy lub ogłoszenie otrzymuje niepowtarzający się numer telefonu, który przekierowuje połączenie od zainteresowanego Klienta na wskazany numer docelowy, czy to komórkowy czy stacjonarny. W Galactica Virgo można sprawdzić, z którego serwisu ogłoszeniowego lub reklamy nastąpiło najwięcej przekierowań. Dzięki temu manager posiada dostęp do dokładnych statystyk np. który serwis ogłoszeniowy lub reklama była skuteczna i przyniosła najwięcej połączeń telefonicznych, a więc potencjalnych klientów. Jednocześnie wiedza ta może przyczynić się do optymalizacji wydatków związanych z działaniami reklamowymi firmy.

Jak Działa integracja Galactica Virgo z ePaso
Podczas konfiguracji usługi ePaso w Galactica Virgo możesz przypisać poszczególnym pracownikom wirtualne numery telefonów, różne dla poszczególnych portali ogłoszeniowych (każdy agent ma swój indywidualny numer dla każdego portalu). Podczas eksportu ofert nieruchomości na portale, system Galactica Virgo publikuje wirtualne numery zamiast numerów docelowych.

Galactica Virgo - wysyłka oferty z wirtualnym numerem ePaso

Klient, który dzwoni na wygenerowany numer, dzięki centrali wirtualnej ePaso jest automatycznie przekierowywany na docelowy numer telefonu agenta. Agent widzi w swoim telefonie oryginalny numer dzwoniącego klienta.

Galactica Virgo - kontakt od klienta z wirtualnego numeru ePaso

Dzięki takiemu mapowaniu połączeń wiemy jaki klient, z jakiego portalu kontaktował się z nami. Wszystkie te informacje są gromadzone i prezentowane w Galactica Virgo.

 

CO MOŻNA ZYSKAĆDZIĘKI ePASO?

Co zyskujemy dzieki ePaso?

Dzięki ePaso, zawsze mamy pełną kontrolę nad usługą - możemy szybko konfigurować wirtualne numery dla wybranych pracowników, portali ogłoszeniowych i strony www.

Dzięki usłudze ePaso wiemy także:

  • kto i kiedy do nas dzwonił,
    • czy połączenie zostało odebrane czy nie,
    • ile trwało połączenie,
    • z jakiego portalu pochodziło połączenie.

 

  • możemy także:
    • łatwo wyszukać i przeglądać połączenia klientów,
    • szybko ocenić skuteczność danego portalu,
    • ocenić pracę agenta.

 

Managerowie w ramach usługi otrzymują w Galactica Virgo funkcjonalności pozwalające na otrzymywanie dokładnych raportów z uwzględnieniem:

  • ilości połączeń z podziałem na wskazanych agentów,
  • ilości połączeń z podziałem na portale ogłoszeniowe, na które przesyłane są oferty,
  • ilości połączeń odebranych oraz nieodebranych,
  • ... i wiele innych cennych informacji
 

CENAI ZAMOWIENIE

Cena i zamówienie usługi

Z uwagi na to, że usługa jest realizowana za pośrednictwem operatora telefonicznego, wymagane jest podpisanie umowy. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie jest wymagana żadna opłata instalacyjna.

Cena usługi zależy od ilości potrzebnych numerów wirtualnych i zaczyna się od 50zł netto miesięcznie. Zapotrzebowanie na numery wirtualne mogą Państwo łatwo określić mnożąc liczbę agentów przez liczbę portali, co daje nam maksymalną liczbę potencjalnych przekierowań.
 

Galactica - Cennik analizatora połączeń telefonicznych ePaso

* - dostępne w 2015 roku

 

Aby dowiedzieć się więcej lub zamówić usługę prosimy skorzystać z jednej z dostępnych opcji:

  • Po zalogowaniu do Galactica Virgo wybrać menu Usługi -> "Analizator połączeń tel. ePaso", pobrać umowę, podpisać i odesłać na adres serwis@galactica.pl.
  • Skontaktować się z obsługą serwisową firmy Galactica pod nr. Tel. 52 552 45 29 wew.1
    lub poprzez email: serwis@galactica.pl
  • Jeśli chcesz poznać opis funkcji po stronie aplikacji Virgo przejdź do pomocy systemu.