Co to jest analizator połączeń telefonicznych ePaso?

Jest to usługa wirtualnej centrali telefonicznej, dzięki której możliwe jest raportowanie ruchu telefonicznego przychodzącego z portali ogłoszeniowych, strony www i nie tylko. Główne funkcje tej usługi to:
- Raportowanie ilości połączeń telefonicznych z poszczególnych portali ogłoszeniowych i strony www,
- Przegląd billingów połączeń,
- Przegląd billingów połączeń nieodebranych, by nie stracić żadnego klienta,
- Pełna integracja usługi ePaso z Galactica Virgo, dzięki czemu przeglądasz informacje w od razu,
w swojej bazie, - Budowanie historii połączeń z klientem w jego kartotece systemowej,
- Pełne zarządzanie konfiguracją usługi z poziomu Galactica Virgo,
- Dostęp do raportów i podsumowań.
Każda reklama, serwis ogłoszeniowy lub ogłoszenie otrzymuje niepowtarzający się numer telefonu, który przekierowuje połączenie od zainteresowanego Klienta na wskazany numer docelowy, czy to komórkowy czy stacjonarny. W Galactica Virgo można sprawdzić, z którego serwisu ogłoszeniowego lub reklamy nastąpiło najwięcej przekierowań. Dzięki temu manager posiada dostęp do dokładnych statystyk np. który serwis ogłoszeniowy lub reklama była skuteczna i przyniosła najwięcej połączeń telefonicznych, a więc potencjalnych klientów. Jednocześnie wiedza ta może przyczynić się do optymalizacji wydatków związanych z działaniami reklamowymi firmy.
Jak Działa integracja Galactica Virgo z ePaso
Podczas konfiguracji usługi ePaso w Galactica Virgo możesz przypisać poszczególnym pracownikom wirtualne numery telefonów, różne dla poszczególnych portali ogłoszeniowych (każdy agent ma swój indywidualny numer dla każdego portalu). Podczas eksportu ofert nieruchomości na portale, system Galactica Virgo publikuje wirtualne numery zamiast numerów docelowych.
Klient, który dzwoni na wygenerowany numer, dzięki centrali wirtualnej ePaso jest automatycznie przekierowywany na docelowy numer telefonu agenta. Agent widzi w swoim telefonie oryginalny numer dzwoniącego klienta.
Dzięki takiemu mapowaniu połączeń wiemy jaki klient, z jakiego portalu kontaktował się z nami. Wszystkie te informacje są gromadzone i prezentowane w Galactica Virgo.