kliknij - Galactica Orion, system CRM i B2B W podstawowym ujęciu system CRM dedykowany jest do szeroko pojmowanego zarządzania relacjami z klientami. Poprzez systemy CRM możemy prowadzić działania zorientowane na indywidualne potrzeby klienta. Dedykowane systemy CRM firmy Galactica mogą być dopasowane do specyfikacji Państwa firmy, a w szczególności branży i klientów oraz charakteru produktów i usług. Praca w systemie polega m.in. na budowaniu bazy klientów połączonej z historią kontaktów, planowaniu działań, zorganizowanemu ofertowaniu i ustandaryzowanej obsłudze klienta. Celem jest dopasowanie się do potrzeb klienta, osiągnięcie zadowolenia i lojalności klienta, zbudowanie centralnej bazy danych informacji, dzięki której kolejni pracownicy firmy mogą skutecznie współpracować z klientem, zwiększenie obrotów firmy, redukcja kosztów związanych z obsługą klientów. Internetowy CRM, dzięki swej mobilności i łatwemu dostępowi do własnej bazy kontaktów pozwala łatwo integrować środowisko pracowników firmy, oferując szybki dostęp do danych z każdego komputera z internetem.

Główne elementy systemu

Elementy systemu CRM
  • Kontrahenci - zarządzanie klientami, baza klientów i kooperantów z narzędziami do wyszukiwania i przeglądania w różnych widokach
  • Zadania (działania) - rejestr zaplanowanych i zrealizowanych działań związanych z klientami i innymi obiektami systemu
  • Kalendarz - internetowy terminarz z bogatą funkcjonalnością wprowadzania notatek, zdarzeń i zadań cyklicznych
  • Okazje - rejestr zainteresowania klientów produktami i usługami firmy
  • Oferty - baza ofert przygotowywanych klientom wraz z modułem gromadzenia dokumentów
  • Umowy - rejestr podpisanych umów z klientami, obsługa umów terminowych oraz szablony wydruków
  • Projekty - grupują działania zespołu na rzecz klienta, w tym okazje, oferty i prowadzone zadania
  • Dokumenty - baza dokumentów (dowolnych plików) gromadzonych w systemie z możliwością podpinania pod różne obiekty: klient, oferta, zadanie, umowa, projekt
  • Raporty - generowanie zestawień i raportów agregujących na gromadzonych danych, raporty z historii współpracy z klientem, raporty finansowe, badanie efektywności pracowników i zestawienia prowadzonych działań, raporty podsumowujące realizowane działania w ujęciu ilościowym
  • Kampanie - ewidencja danych związanych z kampanią marketingową, w tym działania i terminarz
  • Poczta e-mail - integracja systemu z firmową pocztą e-mail, wbudowany webmail i kojarzenie wiadomości mailowych z obiektami systemu: klienci, zadania, oferty, serwis
  • Serwis - gromadzenie i przetwarzanie zgłoszeń od klientów, monitoring procesu, powiadomienia do klientów
  • Wydruki - generowanie dokumentów (metryk obiektów, formularzy kontroli)
  • Dzienniki zdarzeń - logowanie wybranych zdarzeń związanych z nadzorem

 

Oprogramowanie CRM i możliwe obszary wdrożenia
Galactica oferuje oprogramowanie CRM dedykowane dla wybranych obszarów zastosowania, można wdrożyć rozwiązanie kompleksowe, ale i ograniczone do jednego zakresu. Obszary wdrożenia systemu CRM:

 

  • Podstawowy - budowanie bazy klientów wraz z historią kontaktów i zdarzeń
  • Zadania - zarządzanie pracą grupową, planowanie zadań indywidualnych i grupowych, jednostkowych i cyklicznych
  • Sprzedaż - obsługa działań związanych ze sprzedażą, planowaniem sprzedaży i realizacją celów, osiąganych wyników
  • Serwis - obsługa klientów i zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych, wsparcie dla klientów
  • Marketing - wsparcie dla działań marketingowych, podejmowanie działań marketingowych, badanie ich efektywności
  • Analiza - raporty i zestawienia danych

 

Specjalizowane systemy CRM
Galactica posiada bogate doświadczenia w budowaniu głęboko specjalizowanych systemów CRM, tzw. branżowych systemów CRM. Efektem wieloletnich prac jest najpopularniejszy w Polsce system CRM dla biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami Galactica Virgo oraz CRM dla biur turystycznych Galactica Magellan i systemy CRM dla biur rekrutacyjnych i działów HR Galactica Libra.

Branżowy system CRM realizuje zadania z uwzględnieniem specyfiki branży oraz charakteru przetwarzanych informacji, np. obiekt oferta może być traktowany ogólnie, ale w każdej z trzech przytoczonych wyżej branż, charakteryzuje się on znacząco innym zakresem opisu: oferta nieruchomości (pola charakterystyczne dla opisu nieruchomości, zdjęcia, filmy, wirtualne wizyty), oferta pracy (opis, zakres obowiązków, wymagania), oferta wycieczkowa (plan wycieczki, opis miejsca, dodatkowe atrakcje). W Galactica rozumiemy, że dobry CRM to taki, który jest intuicyjny, przyjazny i idealnie dopasowany do charakteru produktów firmy oraz potrzeb klientów.

Dodatkowo, branżowe systemy CRM integrowane są ze serwisami internetowymi firm w celu prezentacji wybranych danych (np. oferty, produkty) oraz z portalami branżowymi, które publikują oferty, pozyskują klientów itp.

Korzyści jakie dają dedykowane systemy CRM są szerokie, jednak najważniejsze to:

 

  • Zwiększenie efektywności pozyskiwania klientów poprzez zarządzanie okazjami i ofertowaniem
  • Zwiększenie zadowolenia klientów poprzez aktywny i sprawny kontakt
  • Zwiększenie obrotów firmy dzięki wyższej skuteczności pozyskiwania klientów
  • Ograniczenie kosztów związanych z obsługą klientów, dzięki centralnej bazie danych
  • Dodatkowa baza wiedzy dla procesów decyzyjnych
  • Zwiększenie bezpieczeństwa danych poprzez funkcje systemu związane z uprawnieniami i logowaniem zdarzeń

 

Wybrane realizacje:
Internetowy kompleksowy System CRM i B2B
Najpopularniejszy systemy CRM dla biur nieruchomości w Polsce
Branżowy system CRM dla firm turystycznych